Vânzările mărcilor BMW şi Mini în România au crescut cu 58,9% în primele patru luni, ajungând la 855 de unităţi, avansul fiind dat de Sport Utility Vehicle-ul (SUV) BMW X5 şi de modelele BMW Seria 3, potrivit datelor companiei importatoare.
Defalcat pe cele două mărci, livrările de automobile comercializate sub sigla BMW au înregistrat o creştere de 57,7%, de la 492 de unităţi în primele patru luni ale anului trecut la 776 automobile în intervalul ianuarie-aprilie al acestui an. Pentru aceeaşi perioadă de raportare, marca Mini a avut vânzări în urcare de la 46 de unităţi la 79 unităţi.
Şi anul trecut a fost unul fast pentru BMW în România, vânzările crescând cu 65%, la 2.727 de unităţi. Bestseller-ul a fost SUV-ul BMW X5 cu 809 unităţi, urmat de Seria 3, cu 746 de unităţi, iar podiumul vânzărilor a fost încheiat de SUV-ul compact BMW X3 prin, cele 473 de unităţi comercializate. MINI a onorat, în anul precedent, 195 de unităţi.